علي كاكولي يكشف كواليس أغنية عالهادي

على كاكولي- الصورة من حسابه على الا نستغرام
على كاكولي- الصورة من حسابه على الا نستغرام

 

شارك الفنان علي كاكولي متابعي حسابه في إنستجرام جزءاً من كواليس تصوير أغنيته الجديدة "عالهادي".

والعمل من كلمات مصطفى حسن، وألحان الدكتور مصطفى العسال، ولاقى نجاحاً كبيراً، حيث حقق بعد ثلاثة أسابيع من طرحه 1.9 مليون مشاهدة.

ونشر كاكولي مقطع فيديو من كواليس تصوير الأغنية، وعلَّق عليه: "كواليس عالهادي. كان يوم جميل بكل ما تحمله الكلمة من معنى.. شكراً لكل القائمين على العمل، وهذي كانت عالهادي، والقادم أجمل وألمع بإذن الله.. شكراً لكم جميعاً بدون استثناء كلكم كنتوا رائعين شكراً".

 

وتقول كلمات الأغنية:

همومي هبيعها مجاني، ومش شاري هموم ثاني، ولو حبايبي هيؤذوني هعيشها بطولي وحداني، هعيشها بطولي وحداني، هعتزل الناس، هتعامل بس على خفيف من بكرة خلاص، قلبي مش هيدخل ضيف، بقى مين تأمن له دي الوقت بقى مين مضمون، ده أنا كل اللي أفتكره موسى بيطلع فرعون بكفاية كفاياني بطمن عمياني، الحب ده في الأغاني، واللي يجي عليّ أنا هسويه عالهادي، وهعيش بمزاج من سجن الطيبة، هطلع إفراج، وهعيش بمزاج، وهسكت منعاً للإحراج، هصبر ليه وهستحمل ليه، كل اللي هيئذيني هأذيه والعين بالعين، ده أنا اللي يجي عليّ هسويه عالهادي، شجرة أسافين طرحت والكل

بقى بياكل، يقولوا لي آسفين، ويجيبوا لي رجلي في مشاكل، والله ما بقتش بصادف ولا حد صريح، هقفل على قلبي بإقفال مالهاش مفاتيح، بكفاية كفاياني بطمن عمياني، الحب ده في الأغاني، واللي يجي عليّ أنا هسويه عالهادي، وهعيش بمزاج من سجن الطيبة، هطلع إفراج وهعيش بمزاج، وهسكت منعاً للإحراج، هصبر ليه وهستحمل ليه، كل اللي هيئذيني هأذيه والعين بالعين ده أنا اللي يجي عليّ هسويه عالهادي".

وعلي كاكولي ممثل ومغنٍّ كويتي، حقق نجاحاً باهراً في المسرح، كما أثبت نفسه في التلفزيون، وفي الغناء إذ يمتلك صوتاً جميلاً وحضور مميزاً، وقد تجاوزت مشاهدات آخر أغنيةٍ أطلقها، وحملت عنوان "النفخة الكذابة"، 91 مليوناً في يوتيوب.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا "إنستجرام سيدتي"، ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر "تويتر"، و"سيدتي فن".