فيديو: رامز جلال يروض طارق حامد أشرس لاعبي المنتخب المصري

طارق حامد أشرس لاعبي منتخب مصر
طارق حامد لم يتعرض للصدمة الكهربائية
طارق حامد هدد بتحطيم المقعد المتحرك
طارق حامد اعتدى على رامز جلال بالضرب
طارق حامد حل ضيفا على مقلب رامز جلال
طارق حامد اعترف بأنه يفقد أعصابه سريعا
6 صور

حل طارق حامد لاعب الفريق الأول لنادي الزمالك، وأشرس لاعبي المنتخب القومي المصري لكرة القدم اليوم الجمعة، ضيفا على مقلب "رامز مجنون رسمي"، ونجح رامز في ترويضه فخرجت الحلقة بدون ألفاظ نابية رغم اعتراف الضيف أنه يفقد أعصابه سريعا ويكيل السباب لمن حوله.

طارق حامد
طارق حامد ضحية رامز جلال

رامز جلال قدم فى بداية الحلقة 15 المقدمة الساخرة المعتادة قائلا: إلى كل الزملكاوية اوعوا تفوتكم الحلقة دية.. ضيفنا النهاردة يستخدم الطرق المشروعة وغير المشروعة، وصاحب نظرية أوعى الترقيص لأديك بالكوع.. صاحب شعار هتأخر مستحقاتى هريح عند حماتى.. الراجل ده لازم يعرف إن الفلوس مش كل حاجة.

 

كما سخر رامز جلال من طارق حامد من ملابسه أو هيئته التى وصفها بأنه "واقف فى مدبح"، و"بيضرب اللاعيبة"، كما علق رامز جلال على ملابس "أروى" واللون الأحمر بقوله "إنتم قاصدين تعصبوا الراجل"، مضيفا: "الكاميرات دى هتصور حركة شفايفها وتبعتها لاتحاد الكرة يا قليل الأدب.. ولسانك طويل يا طاطا".

 

وقال رامز جلال عن طارق حامد : معانا النهارده اللي بياخد الكرة بالطرق المشروعة والغير مشروعة، اللي عنده استعداد يجيب كسر في الحوض للاعبين ويحطم ترقوة أي لاعب حتى لا يمر منه.

 

وتابع: بيقول المنافس ابعد عني واتلم لأخلي وشك يجيب دم ورافع شعار قبضني عشان العب وادغدغلك الملعب.

طارق لم يتقبل المقلب من اللحظة الأولى وهدد رامز جلال بتحطيم الكرسي والكاميرات، ما تسبب في إنجاز المقلب سريعا بدون المرور بمرحلة الصدمات الكهربائية، واعتدى طارق في النهاية على رامز جلال بالضرب، ولكن تصالحا سريعا.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستغرام سيدتي

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"