اكتب الكلمات الرئيسية فى البحث

آيتن عامر تغلق باب الخلافات مع ريهام حجاج: كل واحد يتحمل نتيجة كلامه

آيتن عامر أغلقت باب التلاسن مع ريهام حجاج

تراجعت النجمة آيتن عامر عن تنفيذ تهديدها بفضح ما حدث بينها وبين النجمة ريهام حجاج في كواليس مسلسل "وكل ما نفترق" الذي يعرض حاليا في موسم دراما رمضان 2021، مؤكدة أن التلاسن بينهن توقف وقالت إنها ترفض استخدام البعض للأزمة لتصفية الحسابات.

ريهام حجاج
ريهام حجاج اتهمت آيتن عامر بمحاولة زيادة عدد مشاهدها

 

وكتبت آيتن عامر عبر حسابها على موقع الفيس بوك: يا جماعة محدش يعملى منشن تاني في أي حاجة تخص الشغلانة دى من فضلكوا.. مش عايزة أفتح الموضوع ده تاني.

 

وأضافت: اللي عايز يصفي حساباته مع حد يروح يصفيها.. كل واحد موقفه اتعرف واتكشف والحقايق كلها بانت.. مش مسموح لأى حد أيا كان مين هو يطلب منى حاجة مش من حقه.. وكل واحد يشيل شيلته ويتحمل نتيجة كلامه ووعوده.

 

وسبق أن أعلنت آيتن وقف معركة التلاسن بينها وبين ريهام حجاج التزاما بوعد مع "الكبار" وكتبت عبر الفيس بوك قائلة: كم الدعم والمكالمات والحب مخلينى حقيقي عايزة اقفل الموضوع خالص بجملة القدر حطها قدامى صدفة وأسوأهم الفاشل/ الفاشلة عندما ترى فى نجاح الآخرين ازدراءً لشخصها وتهديدا لمحاولة وجودها فى المسلسل، عشان كدة شالت المشاهد وقصت الشوتات ودخلت عادت مونتاج الحلقات وبوظت المسلسل والمخرج اعتذر وكمان تدعى علينا ما ليس فينا، كفاية كدة، عملنا دعاية لاشياء متستاهلش.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستغرام سيدتي

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"