اكتب الكلمات الرئيسية فى البحث

شقيقة محمد حلاوة تدافع عن ريهام حجاج وتنتقد ياسمين عبد العزيز: أخرجي من حياتنا

دخلت أسرة رجل الأعمال محمد حلاوة في التلاسن المشتعل بين النجمة ياسمين عبد العزيز والممثلة ريهام حجاج، بعدما شارك طليق الأولى والزوج الحالي للثانية، مقطعا مصورا لشقيقته لمياء وهي توجه رسالة حب لريهام، وانتقاد واضح لياسمين، وطالبت الأخيرة بالابتعاد عنهم وطي صفحتهم لأنهم لا يتذكروها!!

ريهام حجاج
ريهام حجاج من حسابها على إنستقرام

 

حلاوة نشر الفيديو عبر خاصية الاستوري بحسابه على إنستقرام، وتضمن تعليقا من أخته لمياء حلاوة على ما نشرته الفنانة ياسمين عبد العزيز عبر صفحتها الشخصية على الفيس بوك من مقاطع للسخرية من لقاء ريهام حجاج مع الإعلامية بوسى شلبى والذى تحدثت خلاله عن كواليس زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة.

 

 

وقالت لمياء حلاوة في الفيديو: الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتى وأختى وزوجة أخويا، أنا فرحانة جدا بيه، خاصة إنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها.

 

وتابعت: الحاجة اللى ضايقتنى وأزعجتنى جدا، ودى حاجة عائلية، إن أنا فوجئت بكلام بيتقال من كم ساعة.. زى حرابيق.. وكلام ميتصحش يتقال.. يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم.. وبيتقال علينا كلام غلط وإحنا مابنردش عشان مصلحة ولادنا.. عشان ده اللى اتعلمناه في الدنيا إننا نخاف على ولادنا.

 

ووجهت رسالة مباشرة إلى إلى ياسمين عبد العزيز قائلة: بس الظاهر إن فيه ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده.. إحنا خلاص خرجناكى من حياتنا وقفلنا صفحتك.. مش بس كدة ما بنفتكركيش.. وعايزينك انتى كمان تركزى في صفحتك وتنسينا.. وحاولى إن أنتى تكونى سعيدة.. لإن إحنا بقينا سعداء وإحنا بعيد عنك.. يارب يكون الكلام ده وصلك.. لأن أنتى بكدة بتبوظى الصفحة الجديدة بتاعتك كمان.

 

يذكر أن ياسمين عبد العزيز سخرت بشكل غير مباشر من اللقاء الخاص الذي جمع ريهام حجاج مع الإعلامية بوسى شلبى ونشرت صورة لزوجها الحالي أحمد العوضي بشخصية الخديوي مع تعليق يقول: على الله حكايتكم يا جوز خرابيق!!

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستغرام سيدتي

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"