فن ومشاهير /أخبار المشاهير

بالصور: سما المصري لمنتقديها: قولوا عليّا ست قليلة الأدب وصايعة ولساني طويل مش حتغيّر

سما المصري تثير الجدل بتصريحاتها
سما المصري
سما المصري
سما المصري
رسالة سما المصري إلى منتقديها
سما المصري تعرضت لانتقادات بعد رحلتها الأخيرة إلى الكويت
سما المصري في الكويت
سما المصري

وفّرت الفنانة المصرية المثيرة للجدل سما المصري على منتقديها، مهمة نعتها بأقسى الصفات، بعدما بادرت بوصف نفسها بأنها ست قليلة الأدب وصايعة ولسانها طويل، وأكدت للجميع أنّ هذه صفاتها ولن تتغير، ومن لا تعجبه صفاتها "يرزع دماغه في اتخن حيطة في البلد" بحسب قولها.

سما تعرضت للعديد من الانتقادات مؤخرًا بسبب تصريحاتها الجريئة بحق الشخصيات العامة داخل مصر وخارجها، وقررت الرد على الجميع مرة واحدة ونشرت صورتها عبر حسابها بموقع انستقرام، وعلقت عليها قائلة: هوّ دا نظامي قولوا عليّا ست قليلة الأدب ولساني طويل، مش مهم، المهم إني باقول للأعور إنت أعور في عينه. وهافضل كدة ومش هاتغيّر ومش هانافق حد، وهافضل واضحة وصريحة، لاني ماعنديش حاجة أخاف الناس تعرفها...

أضافت: اللي مش عاجبه مهما كان مين، يرزع دماغه في أتخن حيطة في البلد محدش يقولي خاطبي الناس على قدر عقولهم، لا المجنون في سرايا صفرا يروح يانس هناك، واللي لسانه طويل إحنا عندنا لسان طويل نلفه عليه نخنقه ..واللي ماسك عليّا ذله، ولا كاسر لي عينيّ يطلع يوريني نفسه....والحتة اللي مفهاش صايع حقها ضايع، وانا باه الصايعة بتاعت الحتة بتاعتي......حد له شوق في حاجة؟؟

مواضيع ممكن أن تعجبك

أضف تعليقا

X