اكتب الكلمات الرئيسية فى البحث

ريهام حجاج ترد على تسريب صورة زواجها الأول: "مفيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها"

ريهام حجاج وأول صورة مع زوجها محمد حلاوة
آخر صورة لمحمد حلاوة مع ياسمين عبد العزيز
ريهام حجاج وزوجها الأول ميكي
تعليق ريهام حجاج
محمد حلاوة مع ياسمين عبد العزيز
ريهام حجاج
ريهام حجاج
7 صور

ردت الفنانة ريهام حجاج على تسريب صورة زواجها الأول من المصور اللبناني محمد مكاوي، وقامت بإعادة نشر الصورة عبر حسابها بموقع إنستقرام، وعلقت عليها بطريقة غاضبة، قائلة: "كل محاولات التشويه إللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلًا إن دلت على شئ فتدل على مرض النفوس".

وأضافت ريهام حجاج تعليقاً على الصورة: "الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على إنها شىء ممكن يضايقني أحب اقولهم اطلاقاً".

وتابعت قائلة : "كل محاولات التشويه إللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلًا إن دلت على شئ فتدل على مرض النفوس ونصيحة للستات الفاضية، مفيش راجل بيتسرق".

وقالت: "الناس بتتجوز وتطلق عادي وكل شئ قسمة ونصيب وربنا اللي بيبقي كاتب و مقدر، بلاش تفاهة و لو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة هيلاقي شكله اختلف عادي!! "خاصة صور الافراح اللي فيها ٣ كيلو مكياچ " دا رسمة الحواجب بتفرق، المهم الجوهر وأنا مفيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها واللي حاصل دا تفاهة وحقد عشان دا جواز".

واختتمت ردها المطول بقولها: "طبعا الكلام دا للمرضي النفسيين أما كل الناس الطبيعية إللي باركتلي وفرحتلي ومعرفتش أرد عليهم من كترهم، بشكرهم وبقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم، يوم ١٠ فبراير على سي بي سي ان شاء الله".

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا انستقرام سيدتي

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"