سمية الخشاب بالفيديو: مستعدة أتجوز تاني وهذه حقيقة زواجي من خالد يوسف

سمية الخشاب
سمية الخشاب مع بسمة وهبة
سمية الخشاب من كواليس الحلقة المنتظرة لبرنامج شيخ الحارة
سمية الخشاب من كواليس برنامج شيخ الحارة
سمية الخشاب وأول اطلالة بعد الطلاق
سمية الخشاب وأحمد سعد من حفل زفافهما
سمية الخشاب من أحدث جلسة تصوير
أحمد سعد من برنامج شيخ الحارة
آخر ظهور لسمية الخشاب وأحمد سعد في العراق
سمية تؤكد أن هذا الحساب مفبرك
سمية الخشاب
12 صور

حسمت الفنانة سمية الخشاب موقفها من العودة لعصمة طليقها المطرب الشعبي أحمد سعد، مؤكدة استحالة الحياة معه مجددا، ولكنها تمسكت بحظوظها في الزواج مرة أخرى من داخل الوسط الفني أو من خارجه، وأكدت تلقيها رسالة إعجاب من أحد نجوم الفن بعد إعلان طلاقها ولكنها رفضت الكشف عن اسمه.

سمية الخشاب: أحمد سعد كان سيقتلني


وجهّت سمية رسالة لـسعد، وكأنها رسالة أخيرة: اللى يحب واحدة ميعملش فيها حاجة كده، دعمته ووقفت جنبه، ييجي بعد كده، يسيّح دمك، معقول بعد كدة أفضل أحبه؟، تجاوزت وسامحت، يطلع بعد كده يقولي (الست اللى تطلع تتكلم عن جوزها تبقى مش تمام)، يعني هو كده اللى تمام؟، خليه ماشي ورا كلام اللى حواليه، ده مشافش خير غير على ايديّا، إيه التفاهات اللى هو بيقولها دي؟.

سمية الخشاب ترد الإهانة سريعاً إلى أحمد سعد .. انتظروا 4 ساعات نارية

وأضافت في الجزء الثاني من لقائها مع الإعلامية بسمة وهبة لبرنامج "شيخ الحارة": أنا استحالة ارجع له، الحب تصرف مش كلام، أنا اللى وقفت جنبه وسامحته، دلوقتي أنا بقيت مش كويسة؟.


 

ولخصت زواجها من أحمد سعد بالغلطة، قائلة: جوازي منه غلطة، دي أكبر غلطة ارتكبتها في حياتي، بعتذر لنفسي ولأهلي، أنا اتخدعت.

أول رد من ريم البارودي على تصريحات طليقها أحمد سعد: كفاية هبل وقلة أدب

 

عمرو سعد أبلغها أكثر من مرة بضرورة حدوث الطلاق


وأضافت تعليقا على صورة شقيقه الفنان عمرو سعد أنه أبلغها أكثر من مرة بضرورة حدوث الطلاق، وأضافت: قالي كتير أنا شايف أنكم تطلقوا أحسن، عشان إحنا كده كلنا هيحصلنا مشاكل، عُمره ما سأل على أخوه وقال أخويا أخباره إيه، كان بيبقى عارف إن أخوه بيتعب.


وأكدت سمية الخشاب إنها لا تمانع في الزواج مرة أخرى سواء من الوسط الفني أو خارجه، مؤكدة أن تجربتها الأخيرة الصعبة مع المطرب أحمد سعد لن تؤثر في قرارها بالارتباط من أحد الفنانين.

أحمد سعد بالفيديو: تزوجت ريم البارودي 6 أيام فقط... وسمية الخشاب "ضحكت عليا"

 

وجهّت سمية الخشاب رسالة لضرتها الفنانة ريم البارودي

وأضافت أنه يوجد العديد من الأشخاص في الوسط الفني وخارجه محترمين، معقبة: لما بييجي النصيب خلاص وممكن أتجوز تاني ليه لأ يا سلام وتستمر الحياة وإحنا مش صغيرين ولا كبار على الجواز.



 

وجهّت سمية الخشاب رسالة لضرتها الفنانة ريم البارودي، قائلة: عاوزه أقولها أنا مظلمتكيش، هو ظلمنا إحنا الاتنين.


وخلال الحلقة، سألتها بسمة وهبة عن حقيقة زواجها من المخرج، خالد يوسف، فقالت سمية: لأ طبعًا، لا اتجوزته ولا اتخطبت له، ولكن عملت معه أحلى أفلام.

 

 

أنا بحب وفاء وما فيش أى مشكلة بيننا


وجهت الخشاب، رسالة للفنانة وفاء عامر التي هاجمتها كثيرا واتهمتها بالوصول لأحمد سعد عبر زوجته السابقة ريم البارودي قائلة: كل سنة وانتى طيبة، لكن متبقيش تظلمي حد تاني، لان فى معلومات ممكن تتقالك مغلوطة، فحرام تظلمى، لما قولتى عليه انى ظلمت ريم، وربنا وحدة يعلم مين ظلم التاني، وأضافت: أنا بحب وفاء وما فيش أى مشكلة بيننا".

بالفيديو: أحمد سعد لسمية الخشاب .. اللى تتجوز راجل وتتكلم عليه تبقى "مش تمام"
بالفيديو: من يقصد أحمد سعد بأغنية "ناس ما رعيتش الأصول"
لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستقرام سيدتي
ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"